Logo
Een logo is de basis van jouw visuele bedrijfsidentiteit. Tevens de eerste bouwsteen voor de rest van je visuele branding, de huisstijl.
Met een holistische benadering analyseren we jouw bedrijf om de visuele identiteit te creëren die de ziel van jouw merk weerspiegelt. Dit wordt door veel klanten als een inspirerende reis ervaren waarbij je je eigen bedrijf nog beter leert kennen.
Kick-off
Tijdens de kick-off nemen we de tijd om elkaar goed te leren kennen. Dit gesprek is nodig om jouw visie en de essentie van jouw bedrijf volledig te begrijpen. We bespreken onder andere:
- Kernwaarden: Wat zijn de belangrijkste waarden die jouw bedrijf vertegenwoordigt?
- Doelgroep: Wie zijn jouw klanten en wat is hun profiel?
- Concurrentie: Hoe wil je je onderscheiden?
- Visuele voorkeuren: Zijn er specifieke stijlen, kleuren of elementen die je graag terugziet in het ontwerp?
Ontwerp
Na de kick-off denken we na over de juiste vormtaal, symboliek, kleuren en fonts.
Doorgaans werken we in drie ontwerpsessies. Na elke sessie bespreken we samen het resultaat. Zo werken we stapsgewijs naar een definitief ontwerp, en blijf jij nauw betrokken bij het gehele ontwerpproces.
Ook kijken we of het logo adaptief moet worden gemaakt voor diverse online en print toepassingen. Vaak zijn meerdere varianten wenselijk.
Met deze aanpak ontvang je niet alleen een logo dat er mooi uitziet. Het weerspiegelt de identiteit van jouw bedrijf, Het spreekt je doelgroep aan en het zal tevens praktisch toepasbaar zijn.
Je hebt nu een basis om verder op te kunnen bouwen. Dat scheelt een hoop zorgen!
A good logo evokes, a bad logo illustrates
Logo redesign
Ben je al enige tijd ondernemer en is je bedrijf gegroeid en geëvolueerd, maar je visuele identiteit is niet meegegroeid?
Is je logo niet meer van deze tijd en kan deze wel een upgrade gebruiken?
Vraag dan eens een design check aan. Dan kijken we samen naar wat er nodig is. De insteek is dat de herkenbaarheid overeind blijft staan en tevens de evolutie van je bedrijf zichtbaar wordt.